czwartek, 9 maja 2013

Bieg Papieski

28 kwietnia, odbyła się trzecia już edycja Biegu Papieskiego w Obornikach. I na tym biegu również nie zabrakło reprezentantów Bukowskiego Klubu Biegacza. Na starcie imprezy stanęliśmy w sile 6 osób (i tyle samo zameldowało się na mecie). Trasa biegu nie uległa zmianie. Podobnie jak w ubiegłych latach start i meta znajdowały się na obornickim rynku, później mostem przebiegaliśmy rzekę Wartę, chwilę wzdłuż jej koryta, drogą do miejscowości Gołaszyn, dalej wbiegaliśmy w las, nawrót i powrót po tej samej trasie. Pogoda, w przeciwieństwie do roku ubiegłego, była rewelacyjna. Było gorąco, ale nie upalnie i duszno. Niezbyt wymagająca trasa oraz warunki atmosferyczne pozwalały na "walkę o życiówki". Mnie dodatkowo motywowały: rodzinne miasto, rodzina na trasie oraz kilka osobistych rachunków do wyrównania. Życiówki nie zrobiłem, ale rachunki wyrównałem (co cieszy mnie nawet bardziej). Zawody z czasem 34:15 wygrał Sebastian Nowicki z Obornik. Z Pań najszybciej trasę pokonała Katarzyna Bartoszek z Rogoźna, z czasem 42:50. Po zakończeniu biegu na wszystkich uczestników czekały: ładny medal, woda, słodkości, ciepły posiłek i... piwko (ach, żeby tak było na każdych zawodach ;)). Ogólnie sam bieg, jak i jego organizację oceniam bardzo pozytywnie.

PS. Bieg Papieski, to zawsze będzie dla mnie bieg wyjątkowy. Bo to od jego pierwszej edycji zaczęła się moja przygoda ze startami w zawodach. Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, na starcie imprezy chciałbym stawać co roku.

Nasze wyniki:
Adam Drzymała - m. 19, czas brutto 39:39
Bartosz Budych - m.55, cz. 42:29
Henryk Rogoziński - m. 243, cz. 55:56
Marlena Białczyk - m. 269, cz. 59:29
Anna Gawęcka - m. 273, cz. 1:00:16
Grzegorz Rybacki - m. 276, cz. 1:00:34


Dostęp do relacji z zawodów jest możliwy również przez zakładkę RELACJE.

Dodał: Bartek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz