wtorek, 10 kwietnia 2012

Ile kalorii? A co z cudownymi pasami odchudzającymiiiiiiiii... to od wibracji :-)

Zarówno podczas biegania jak i innych czynności tracimy kalorie, które dla wielu są wyznacznikiem chudnięcia. W poniższym linku znajduje się kalkulator, który orientacyjnie obliczy, ile kalorii spalamy podczas uprawiania danej dyscypliny sportu. Nie ma tu niestety ilości kalorii spalanych podczas używania magicznych pasów odchudzających typu vibro action :-). A przy okazji pewna historia sprzed około 2 lat: żona znajomego mówi mi, że ma owy vibro action i nie chudnie, cóż mówię, to przecież ściema, jak się nie ruszy d... - nie schudnie się, ale wpadłem po coś jednego dnia i cóż widzę... żona znajomego ma założony cudowny pas, prawie cała lata od wibracji, a obok niej leży zjedzona już prawie w całości... paczka delicji :-).

Swoją drogą... pracowałem z gościem - byłym kierownikiem logistyki w TV Markecie i opowiadał mi, że owe pasy wibrujące, które sprzedawano po ok 250- 300 PLN firma kupowała po... 2,99 EUR, więc przebitka mocna :-).

Oto wspomniany KALKULATOR.

Dodał: Tomek

1 komentarz:

  1. Pic na wodę, fotomontaż.

    To mi przypomina sytuację moich Koleżanek, które to albo są na diecie, albo przed nią, albo już po niej, ale żadna z nich nie wyjdzie się poruszać.

    Samo się nie zrobi. A najlepiej, to jeść wszystko i być aktywnym fizycznie, wtedy otyłość nikomu nie grozi!

    OdpowiedzUsuń