środa, 20 czerwca 2012

Dwa półmaratony to nie maraton

Weekend 9/10 czerwca to planowane występy w dwóch półmaratonach, czyli w sobotę w 1 BASF PÓŁMARATON ŚREM, natomiast niedziela to 6 Półmaraton w Grodzisku. W sumie jeszcze nie biegłem 2 półmaratonów dzień po dniu, ale raz kozie śmierć. Do Śremu pojechałem ok 7 rano, łatwo trafiłem do biura zawodów, dzięki uprzejmości miejscowych Policjantów. W samym biurze miłe dziewczyny szybko odprawiły mnie z kwitkiem, poinformowały i pozostało czekać na bieg. W pakiecie startowym, oprócz koszulki i batonika był szalik reprezentacji Polski, który otrzymało pierwszych 250 zapisanych. Pojawił się oczywiście VIP, w sumie 3, a byli to Marcin Urbaś, Waldemar Cierpiński (znany niegdyś maratończyk), no i ... Ryszard Grobelny, czyli prezydent Poznania. W sumie całkiem miły gość tak z rozmów przedbiegowych :-).

Start i w drogę. Pogoda... ok 23 stopni, trochę parno, ale dało się żyć (jakieś chmurki były :-)). Trasa... na 1 kilometrze wielki podbieg :-), później trochę też ich było, ale w sumie ok. Wody i izotoników na trasie mnóstwo, w Gaju... na punkcie odżywczym była moja kuzynka, czyli miałem własnego kibica :-). Spotkałem też na trasie kolegę z pracy, jadącego na rowerze i kibicującego swojej siostrze. Co warte zauważenia... kibice, w zasadzie w każdej mijanej miejscowości witali nas, przygotowali transparenty, ehhh super sprawa. Pamiętając, że na drugi dzień start w Grodzisku, biegłem bez "ciśnienia", ale dzień miałem na życiówkę. Po drodze dopingowałem tych wspaniałych kibiców, co wzbudzało w nich euforię i uśmiech. Do ok 15 km tempo w miarę równe, a później lekko szybciej i skończyło się na 1:37:44, czyli ok w sumie. Na mecie piękny medal, makaron, woda i skorzystałem z masażu w wykonaniu pewnej miłej pani, wszak jutro... no Grodzisk :-). Impreza w sumie ok, za rok też się tam pojawię, pewnie jak większość z tych 506 osób, które ukończyły bieg.

Dostęp do relacji z zawodów jest możliwy również przez zakładkę RELACJE.

Dodał: Tomek

1 komentarz:

  1. Szkoda że to się tak z Grodziskiem złożyło :( może za rok przełożą na inny termin.

    OdpowiedzUsuń