niedziela, 13 maja 2012

Czasem słońce, czasem deszcz...

Dzisiejsza pogoda jest dobrym podsumowaniem moich dzisiejszych startów w zawodach. Rano wraz z Bartkiem udaliśmy się do Poznania na duathlon "XDU Wiosna". Miało to być dla mnie ważne przetarcie przed czerwcowym triathlonem w Czechach. Dystans duathlonu składał się z 4 km biegu, 13 km rowerem MTB i ponownie 2 km biegu. Pierwszy etap biegowy przebiegł po mojej myśli - narzuciłem dobre tempo, utrzymując się w pierwszej 10 stawki. Następnie, na etapie roweru było już trochę trudniej (rower MTB nie jest moją specjalnością), ale mimo to starałem się utrzymywać w miarę dobrą pozycję. Niestety, po pierwszym okrążeniu (etap MTB składał się z trzech okrążeń) pękł mi łańcuch i musiałem zejść z trasy. Na szczęści drugi reprezentant naszego Klubu - Bartek Budych ukończył zawody bez żadnych przygód (debiut w tego typu imprezie) i zajął 49 miejsce z dobrym czasem 01:08:16.

Po porannym niepowodzeniu postanowiłem wybrać się na zawody zorganizowane przez SiM Dopiewo w ramach akcji "Polska Biega" (bieg na dystansie 3 km). Limit pecha na dzień dzisiejszy już wyczerpałem dzięki czemu udało mi się zająć pierwszą lokatę w biegu głównym co zdecydowanie poprawiło mi humor :-) Już od samego startu wraz z Tomaszem Maikiem wyszliśmy na prowadzenie, do prawie samej mety biegliśmy noga w nogę, dopiero sprawa zwycięstwa rozstrzygnęła się na ostatnich trzystu metrach, gdzie udało mi się wygrać lepszym finiszem (rok temu Tomek był lepszy). W biegu brała też udział zaprzyjaźniona biegaczka z Poznania - Natalia Kosiak, która to także zajęła pierwszą lokatę wśród kobiet.

*zdjęcie www.sportimuzyka.pl

Dostęp do relacji z zawodów jest możliwy również przez zakładkę RELACJE.

Dodał: Krystian

3 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje dla Natalii i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Nie ma to jak małe lokalne biegi, można się poczuć prawie jak zawodowiec:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie konkursowe: do ilu procent u Krystiana wzrósł poziom genów kenijskich? Nagroda... wycieczka do Buku.
    Krystian- jeszcze raz gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń