piątek, 20 kwietnia 2012

X Bieg Europejski w Gnieźnie

Sobota 14 kwietnia to dzień Biegu Europejskiego w Gnieźnie. Ja z Bartkiem jechaliśmy pociągiem, bo każdy miał od rana swoje zajęcia. Pakiety odebrał nam Heniu- (chórem) dziękujemy!!! Zresztą z Heniem jechał Krystian, natomiast Marian jechał  z Mirką, którą mieliśmy okazje poznać. Czas do biegu jakoś minął i w końcu ruszyliśmy. Z początku w miarę ok, czyli starałem się szybko na jakieś 4:15, później stwierdziłem, że dziś się nie poforsuję, bo jakoś sił brak i utrzymywałem tempo poniżej 4:20/km, żeby dobiec w miarę. Jakoś tych 10 km nie lubię, wolę półmaratony, bo człowiek mniej się zmęczy przy nich :-). Dobiegłem z całkiem niezłym czasem, bo tylko 40 kilka sekund gorszym od życiówki. Ludzie uśmiechnięci, kibice jak to w Gnieźnie super, organizacja niesamowita - jak to w Gnieźnie. Zwyciężył Krystian Błaszczak z Niepruszewa, który (żartuję), Kenijczyk MUKULE Martin, który osiągnął czas 28:51 i o 1 sekundę wyprzedził Węgra LASZLO Totha. Wśród kobiet, pierwsza na linii mety zameldowała się Rosjanka TRILINSKAYA Nadezda, która osiągnęła wynik 34:37.

Nasi reprezentanci osiągnęli następujące rezultaty:
Krystian Błaszczak (Niepruszewo) - miejsce 64, czas brutto 38:06, netto 38:03
Marian Szymański - miejsce 121, czas brutto 40:50, netto 40:48
Tomasz Giełda - miejsce 200, czas brutto 43:26, netto 43:16
Bartosz Budych - miejsce 216, czas brutto 44:04, netto 43:55
Mirosława Sznycer - miejsce 580, czas brutto 53:36, netto 53:24
Henryk Rogoziński - miejsce 643, czas brutto 56:10, netto 55:42

Wszystkim serdecznie gratulujemy, a Krystianowi i Mirce nowych rekordów życiowych na tym dystansie :-). Super, że mogliśmy poznać nowa Koleżankę, którą widują czasem na obwodnicy. Namawiałem ja na połówkę (nie tą płynną :-)) w Grodzisku :-).

Na zakończenie dodam, że jeszcze trochę i byśmy z Bartkiem pojechali dalej, bo pociąg za szybko dojechał, a my rozwaleni w przedziale, ale na szczęście się zorientowaliśmy.

*zdjęcie Tomasz Nowaczyk (MaratonyPolskie.PL)

Dostęp do relacji z zawodów jest możliwy również przez zakładkę RELACJE.

Pzdr...
Tomasz Giełda

2 komentarze: